Klacht: eenmalige afschrijving word telkens weer opnieuw afgeschreven

op 06 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

eenmalige afschrijven van 5,95 word telkens weer opnieuw afgeschreven . ik heb toestemming gegeven voor een eenmalige afschrijving van 5,95 euro maar blijft maandelijks doorgaan en word gezien als een vaste incasso

Gewenste Oplossing:

als deze doorlopende incasso van 5,95 niet meer afgeschreven word

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 oktober 2016 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.

Adyen is enkel een technische dienstverlener, wij kunnen zelf geen betalingen initiëren, wijzigen of terugboeken. Voor het stopzetten van deze terugkerende betaling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de betaling heeft gedaan.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door j.w. v.baarlen