Klacht: Een tasje van 1,00

op 29 juni 2021 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Hi, het zal wel jullie beleid zijn en jullie personeel zal het allemaal prima gedaan hebben maar jullie zijn een goede klant kwijt.
Gisteren in de decathlon Amsterdam noord voor 220,90 euro aan spullen gekocht. Bij het afrekenen vroeg de caissière of ik een tasje wilde kopen voor 1,00 euro.
Ik merkte op dat als je voor 220 euro aan spullen koopt je wel een tasje zou mogen krijgen. Inkoop zal dat ca 0,15 euro zijn dus daar zal de decathlon geen buil aan vallen. Dat kon dus niet.
Een doosje misschien om de spullen mee te nemen dan? Nee, dat kon ook niet want daar staat het adres op (????).
En als je het adres er misschien afscheurt, mag het dan?
Nee,…dat mogen we ook niet doen werd mij verteld.
Nou, decathlon, jullie begrijpen zeker wel dat deze klant nooit meer terugkomt.
Geen tasje, maar als ik het online had besteld dan zit er wel een doos om en betalen jullie wel de verzendkosten. Hoe krom kan het zijn.
Ik werk zelf op de markt en als iemand voor 220 euro aan spullen komt halen dan krijgt ie korting, een tasje en breng ik het nog naar de auto ook.
Succes met zulk personeel en jullie beleid. Ik haak af.
Reclame zal ik zeker maken…….
Ps. Ik betaal liever meer bij de concurrent en met een goed gevoel naar huis dan met mijn kleding op een hoop en onder de arm over straat als je toch serieus goed geld hebt uitgegeven.

Inlevingsvermogen van jullie personeel.
Iets mee geven om mijn kleding in te vervoeren.

Natuurlijk snap ik dat het (plastic) tasje beleid er is maar een goede klant die veel geld uitgeeft met de kleding onder zijn arm naar buiten laten lopen is de limit.
Dan snap je het niet en ben je mij kwijt.

Opsturen had jullie geld gekost: verpakking en verzendkosten
En nu zijn jullie in de winkel te beroerd om een tasje of een doosje mee te geven om mij te helpen. Afschuwelijk.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 01 juli 2021 om 07:55 geantwoord

Hi Ron,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Ik heb je feedback doorgestuurd naar de winkel ter verbetering van de service.
We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtafdeling Decathlon.nl

Heeft op 01 juli 2021 om 14:55 geantwoord

Er is geen oplossing geboden

Alle klachten die gemeld zijn door Ronkroes123