Klacht: Een prijs kunnen winnen dat geen prijs is

op 11 februari 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Blokker een Trein dagkaart gekocht. Op de kaft om het treinkaartje staat “altijd een kado”. Als je dit op vraagt krijg je een keuze uit 4 “prijzen” korting kaartjes bij 3 winkels van ongeveer € 10,00 of een krant 4 week gratis maar dan moet je wel de bezorgkosten zelf betalen van 1 euro per week.
Volgens is een kado gratis en hoef je er niet voor te (bij)betalen.
Waardeloze actie van NS.

Gewenste Oplossing:

Een kado is gratis en anders is heet het korting krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 februari 2017 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door van Kamphuizen