Klacht: Een pot nat

op 29 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Er word totaal niet naar het kind gekeken, hebben nu totaal 3 keer contact gehad met kind in 1,5 jaar en dat noemt zich voogd. Iemand die zelf geen relatie en geen kinderen heeft komt jou even vertellen het moet.Verder andere personen moeten hun mond houden anders word er gedreigd met uhp. Ze komen zoveel bij de mensen thuis dat ze niet eens weten wat erachter die deur werkelijk gebeurd, en alleen maar naar een persoon luisteren die andere persoon heeft niets te zeggen en moet zich alleen maar aanpassen, opzitten en pootjes geven sorry maar een hond word beter behandeld. Kijken eens achter het masker van de mensen.

Als er eens ook naar de andere ouder geluisterd word en dat die eens serieus genomen wordt, die weten misschien wel beter dan wsg Hoe het in werkelijkheid wel is.En dat er dan eens ggerechtigheid komt.Geef de mensen van de wsg groep eens een goede opleiding kijk eens verder dan je neus lang is en zet niet van die jonge, onervaren mensen ergens neer. Ze zijn nog te onervaren en zien heel veel dingen niet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 31 oktober 2016 om 15:25 geantwoord

Geachte heer Smeekens, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 29 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door smeje