Klacht: Een ongevraagd abonnement door Crown Card (oplichters)

op 14 oktober 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik ben 3 maanden geleden benadert door een bedrijf Crowncard.
Zij boden mij een kaart aan waarmee ik korting kon krijgen bij verschillende bedrijven.
Omdat ik van ze af wilde zijn heb ik ja gezegd op een proefperiode van 20 dagen. Ik heb hierna niet aangegeven dat ik een abonnement wilden en kreeg toch een factuur toegestuurd.
Volgens mij gaan de 20 dagen in na het activeren van het account. Ik heb mijn account nooit geactiveerd dus ik begrijp niet waarom ik een factuur heb ontvangen.
Ik ben onder de 18 jaar en kan niet internetbankieren. Ik mag ook geen abonnementen afsluiten. Ik heb dit geprobeerd uit te leggen met als gevolg alleen maar mails waarin ik bedreigd werd met een incassobureau en aanmaningen.
Aangezien ik nooit mijn account heb geactiveerd zou ik nog steeds kunnen aangeven dat ik het abonnement niet wil hebben na mijn 20 dagen proeftijd. Ik ben ze geen geld schuldig. Dit weigeren ze echter te doen en te accepteren.
Ik wordt verder verkeerd aangesproken in hun mails dus het is duidelijk dat ze niet aan mij gegevens zijn gekomen op de manier die ze beweren. Namelijk dat ik mee heb gedaan aan een prijs actie dat ik mij niet herinner en zoals ik al zij heb ik ja gezegd op hun aanbod om van ze af te zijn omdat ze mij bleven bellen. En nu heb ik ongelooflijk veel spijt van mijn naïeve actie.
Verder zijn de mails erg agressief met dreigingen over incassobureaus en aanmaningen.
Ik heb nooit gebruik gemaakt van hun diensten of een akkoord gegeven voor ‘een abonnement’.
Dit bedrijf draait puur op oplichterij en ik vind dit echt niet kunnen.
bent u ook opgelicht like dan deze Facebook pagina zodat we mensen kunnen waarschuwen en er hopelijk iets wordt gedaan tegen dit bedrijf.
link: https://www.facebook.com/crowncard199/?fref=ts

Factuurnummer: 169552

Ik wil dat ze mijn 'abonnement' annuleren en begrijpen dat ik als 18-jarige niet verantwoordelijk gesteld kan worden voor dit abonnement. Ik kan ze en ga ze ook niets betalen. Ik hoop dat ze mij verder met rust kunnen laten omdat hun agressieve mails erg veel stress opleveren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredenklant1234