Klacht: Een Nordli kast waarvan de maten sinds deze maand zijn veranderd waardoor ik nu niks meer kan

op 25 februari 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben een Nordli ladekast en wilden het uitbreiden en hebben wat delen erbij gekocht. Wat blijkt sinds deze maand zijn de maten aangepast en kunnen wij niet verder. Gebeld naar Ikea Nederland en ons werd verteld dat er nog wat is te krijgen in Barendrecht. Zelf wonen wij in Amsterdam. Wij hebben gevraagd of het niet mogelijk deze oo te sturen want dat is 80 km heen en 80 terug. Plus de hele dag kwijt. Wij kopen al jaren veel bij Ikea maar blijkbaar nog geen goeie klant. Nog gevraagd om een tegoedbon en eventueel het verschil te delen maar niks kon. Echt schandalig voor zo n organisatie. Hoe moeilijk kan het zijn om het op te sturen en een tevreden klant te behouden. Graag zou ik hiet spoedig antwoord op willen hebben

Ik zou graag wat opgestuurd willen hebben uit filiaal Barendrecht of een tegoed koming in vorm van een bon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sadj