Klacht: Een niet gehuurde auto 2 keer betaald

op 01 september 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een auto gehuurd, en die 2 keer betaald.
We hebben via internet betaald op 30.07.2016 (4989244473500DEU) een bedrag van 256,62.
Aangekomen in Italië konden we de auto niet mee krijgen van Goldcar omdat de creditcard op naam van mijn vrouw stond. Na tel.contact met jullie werd ik verwezen naar Interrent. Maar nu is er op 08-08-2016 nogmaals 275,97 euro eraf geschreven.
Bij interrent hebben we huurauto apart betaald namelijk 239,26 euro

Gewenste Oplossing:

Alle 2 bedragen (256,62 en 275,97 euro) terug storten op onze bank rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MauritsSeegers