Klacht: Een niet complete levering

op 25 juli 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Op 29 juni is onze bed geleverd. Deze is niet compleet gemonteerd omdat de verkoper niet de complete set heeft besteld. Er ontbreken beugels om de bedranden te fixeren. op 29 juni zijn de beugels nabesteld en daar kregen we een bevestiging van. op 10 juli bel ik naar de klantencentrum waar mij belooft wordt dat ze dezelfde wek binnen zullen komen en uiterste maandag 17 zal contact met mij worden opgenomen voor een afspraak. op 17 juli bel ikzelf naar de klantencentrum en tot mijn verbazing, hoor ik exact dezelfde als een week geleden, 10 juli aldus. Wanneer ik de medewerker (Kevin) op attendeer dat dit boodschap la een gehoord heb, dat in mijn oren klinkt als een standard voorgelezen tekst, gaat hij op onderzoek en belooft opnieuw contact te maken.
Op 18 juli krijg ik het volgende per mail: “Naar aanleiding van onze afspraak stuur ik u dit bericht.
Tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen betreft de levering van uw beslag. Ik houd deze order in de gaten en op het moment dat ik meer informatie heb zal ik dit terugkoppelen naar u.
Mijn excuses voor het ongemak.”
Ik had mijn bed elders kunnen kopen. Mijn keuze was Swiss Sense vanwege de service. Ik ben niet alleen teleurgesteld maar ben ook mijn vertrouwen kwijt.
Dit betreft service nr: 354275

Ik wens voor 31 juli mijn bed compleet hebben zodat ik hem ook kan gebruiken. Hiervoor heb ik betaald. Mocht dat niet haalbaar zijn dan wil ik mijn bed voor 31 juli retourneren en mijn volledige betaling terug ontvangen.
Ik reken erop dat mijn klacht zsm opgelost wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 10:45 geantwoord