Klacht: Een mooi track and trace mailtje

op 30 maart 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb afgelopen donderdagmiddag een product besteld online.
Op de website van dat bedrijf staat alles wat voor 16.00 uur wordt besteld en op voorraad is wordt een dag daarna geleverd.
Alles was op voorraad dus en heb zelfs contact gehad met een persoon van de website.
Deze persoon ging het gelijk op de post gooien.
Dus een uurtje later krijg een track en tracé mailtje dat dit pakketje geleverd zal worden die dag erna vrijdag tussen 13.30 en 15.30.
Ik was die dag vrij dus zal het die tijd in ontvangst nemen.
De volgende ochtend vrijdag dus de dag dat het geleverd zou worden kijk ik weer in het track en tracé mailtje en zie dat het veranderd is naar zaterdag 12.30 en 14.30 dus ik met postnl bellen.
Na 6 minuten eindelijk iemand aan de telefoon 45 cent per minuut.
Krijg ik te horen dat het pakketje niet aangeleverd is door het bedrijf.
Ik weer het bedrijf bellen waar ik het product hebt besteld.
Het verhaal uitgelegd en de persoon aan de telefoon ging postnl bellen.
Een paar minuten later belde hij terug en legde de situatie uit.
Hij gaf aan dat postnl het druk heeft gehad donderdag en dat het misschien zaterdag geleverd gaat worden.
Ik had zo iets van, dan wordt die leuk op de website gezet, alles wat voor 16.00 wordt besteld en op voorraad wordt de volgende dag geleverd.
De persoon van het bedrijf die ik aan de lijn had zei ook dat dit niet zo vaak voorkomt.
Nou dacht ik hoop maar dat het product dus zaterdag binnenkomt.
Nou ik werd vanochtend wakker en keek even in het track en tracé mailtje en wat denk je? Ja hoor er staat nu het wordt dinsdag geleverd tussen 12.00 en 14.00.
Het mooie is ook dat ik zelf werkt van 08.00 tot 16.30 op werkdagen.
Ik heb het een beetje gehad met postnl, ik heb er geen vertrouwen meer in.
De volgende keer als ik wat bestel haal ik het nog liever op bij het bedrijf dan weet ik zeker dat ik het in huis heb op tijd.
Je zou maar een paar dagen op vakantie gaan en je had dan vrijdag vrijgekomen om het product in ontvangst te nemen en het product nodig gehad hebben voor de vakantie. Dan zou je toch met een minder plezierig gevoel op vakantie gaan.

Wat valt hier op te lossen dan?
Het vertrouwen is gewoon geschaad.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

7 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL , Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door cporie