Klacht: Een luxe Orlando boxspring van zeer slechte kwaliteit

op 07 oktober 2017 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een klacht over Orlando boxspring die wij in 2010 gekocht hebben.
Ook in het verleden hebben wij hierover contact gehad met Goossens.
Er is toen aan ons verteld dat wij een nieuwe hoofdbord kunnen kopen voor ongeveer €300.
Aangezien het bed in een korte tijd snel beschadigd raakt dus niet alleen het hoofdbord maar ook de voetbord willen wij hier nogmaals een klacht over indienen. Het materiaal brokkelt helemaal af, als je erover wrijft komt het al los.
Een meubel is volgens ons voor een langere tijd bedoeld, helemaal als het prijzig is.
Het verschil in kwaliteit tussen de boxspring en het hoofd- en voetenbord is enorm. De boxspring is van goede kwaliteit, het hoofd- en voetenbord zijn van zeer slechte kwaliteit.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er een nieuw hoofd- en voetenbord (van goede kwaliteit) geleverd wordt, alleen dan ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lianna Maasland