Klacht: Een koelkast gekocht op 30-11-2014 is overleden en moet worden omgeruild

op 16 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

De koelkast is aangeschaft bij de Mediamarkt op 30-11-2014. Op 28-5-2016 melding gemaakt bij de Mediamarkt dat de koelkast niet meer vriest en de koeling ook niet meer werkt, er zou binnen 5 werkdagen iemand langs komen. Na een paar dagen aan de bel getrokken bij de Mediamarkt en die verwees me toen door naar Samsung. Samsung gebeld en die hadden de hele opdracht niet ontvangen, enfin op 06-06 is er iemand geweest, en die vermoedde dat hij niet meer te repareren was, nieuwe printplaatjes er nog ingedaan, hielp niets. Op 07-06 werd er gebeld door Samsung dat de koelkast werd omgeruild en dat ik dezelfde middag of de volgende ochtend gebeld zou worden door de transporteur. Het bleef stil. Toen op donderdag maar naar Samsung gebeld, die verwees me door naar de Mediamarkt, die gebeld wisten van niets en verwezen weer door naar Samsung, na tig telefoontjes kwam de toezegging van Samsung dat hij in de loop van de volgende week zou worden omgeruild, vreemd want hij was immers op voorraad. Dinsdag maar een bericht op FB pagina gezet, antwoord ze kunnen niet zeggen wanneer de omruiling plaats vindt en ik moest maar geduld hebben. Nu is het 16-06 en nog steeds niets, dus maar gepost en kreeg nu het bericht dat het geen zin had om te posten op deze pagina, want ze konden er niets aan en ik moet maar geduld hebben. Mijn geduld is totaal op het is totaal geen doen en met de komende weersvooruitzichten om zonder koelkast/vriezer te zitten en wanneer hij wordt omgeruild niemand bij Samsung weet iets, vind het in en in triest en een hele slechte service van Samsung, dus gaarne een oplossing

Omruilen zo snel mogelijk

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kruidje500