Mijn Klacht:
Aangemeld bij van de Bron vanwege een welkomspremie, termijn bedrag realistisch ingesteld Van de Bron verlaagt het omdat ze denken dat dat moet. Na 2 maand gecorrigeerd, wat moet ik bij betalen? 2 maand dat verlaagde bedrag Afijn, prima! Ik betaal mijn 13e termijn, krijg ik het terug gestort. Ik bellen, geen probleem negeer de herinneringen maar. Heel goed opgelost! Komt het incassobureau om de hoek kijken. Oké ik dat oplossen, heel fijn. Waar is mijn jaarafrekening? Die staat op uw slotfactuur, dus ik vraag waar is mijn welkomspremie? O ja die krijg je niet want je hebt vaker dan 3x gestoneerd! Dien ik een klacht in, plaatsen ze hem niet, klantbeoordeling van 8,7, ja als je alleen de positieve plaatst klopt het! Kortom een jaar vol fouten! Ik zou zeggen, niet bij van de Bron gaan mensen! Je bent gewaarschuwd!
Gewenste Oplossing:
Ik krijg nog een welkomspremie van dik €300,- van ze! Daarnaast een tegoedbon voor dinner voor 2 als tegemoetkoming zal ze sieren, 100 euro lijkt veel geld maar er zijn toch ook wel veel foutjes gemaakt in 1 jaar.