Klacht: Een groot prijsverschil in korte tijd;nadat kan toch niet!

op 29 mei 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Hallo, Op 3 april een reis geboekt voor twee personen All inclusive naar Hotel H10 Taburiente Playa voor de periode 10 juni tot 18 juni. Wij hebben betaald een bedrag van € 1595,73. Onder exact dezelfde voorwaarde wordt de reis nu (29 mei) aangebonden voor een totaalbedrag van € 1190,35. Dit scheelt maar. liefst € 405,28.

Dit is toch niet netjes? Kan Sunweb ons compenseren?

Ik ga er vanuit dat in een reactie van Sunweb op dit bericht ontvang?!!

Minimaal de heft prijsverschil compenseren

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 30 mei 2016 om 12:47 geantwoord

Beste meneer Leijendekkers,

Ik heb zojuist telefonisch contact met u opgenomen om de situatie door te spreken. Uw vertrekdatum is binnen een maand voor vertrek. Hierdoor kan de prijs dalen wanneer er nog voldoende kamers zijn. Omdat u vroeger heeft geboekt heeft u zekerheid van uw eerste keuze. Klanten die later boeken hebben deze zekerheid niet. Het is het mij helaas niet gelukt uw teleurstelling weg te nemen. Ik hoop dat u ondanks alles toch uitkijkt naar een leuke vakantie op La Palma.

Met vriendelijke groeten,
Team Webcare
Sunweb

Bericht van SunWeb

9 maanden geleden - Beste meneer Leijendekkers, Natuurlijk beoordelen wij iedere situatie individueel. Jammer genoeg kunnen wij u niet tegemoet komen in de prijs. Met vriendelijke groeten, Team Webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht Vousel

9 maanden geleden - Jammer dat dit zo kortzichtig wordt opgepakt. Reis al verschillende jaren met Sunweb. Had meer verwacht

Heeft op 01 juni 2016 om 15:24 geantwoord

Niet tevreden. Ik moet wel begrip hebben voor Sunweb. Had ik maar later moeten boeken.????

Vooraf stond de uitkomst dus vast.

Bericht van SunWeb

9 maanden geleden - Goedemiddag meneer Leijendekkers, Ik begrijp dat u teleurgesteld bent. Helaas kan ik u geen ander antwoord geven. De prijzen van vluchtstoelen en kamers wisselen dagelijks. Hier worden ook onze prijzen op afgestemd. Het kan zijn dat uw vliegtuigstoel op het moment van boeken een hogere inkoopprijs had dan de vliegtuigstoelen die nu nog beschikbaar zijn. Hier hebben de fluctuerende prijzen mee te maken. Met vriendelijke groeten, Team Webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht Vousel

9 maanden geleden - Hallo, nog steeds geen steekhoudende argumenten helaas, ruim 25% valt de reissom lager uit. Boek al jaren via Sunweb. Had, gezien het prijsverschil wel meer coulantie van u verwacht. Ik reageer en geef een signaal af waarvan u kunt leren. Maar blijkbaar wilt u niet leren en u kiest klaarblijkelijk voor deze starre houding. Ik deel met vrienden, kennissen en bekenden dit voorbeeld met uw organisatie. Kunnen anderen hierook van leren! Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Vousel

9 maanden geleden - Eigenlijk kunt u nu investeren in de klantrelatie; kiest u voor korte of lange termijn...............?

9 maanden geleden - Mijn reactie kunt u volgen via Facebook

Alle klachten die gemeld zijn door Vousel