Klacht: Een gesprek met de medewerker

op 28 juni 2019 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Hallo

Ik was gister in de wibra in veendam. Daar vroeg een medewerker aan mij als mijn zoon ook de avondvierdaagse loopt ik zeg ja en ik ook dus waarop zij zei dus vanavomd weer ik zeg nou dat weet ik niet want gister avond heb ik het heel erg benauwd gehad waardoor ik ben gaan hyperventileren als met alles ben ik beland in de ambulande en ben ik onderzocht. Waarop zij zei van licht het niet aan je overgewicht. Ik vind dit niet echt vriendelijk naar mij toe en dar je dat ook niet kan zeggen.

Dit wou ik even melden.

Met vriendelijke groet

Barbera water

Dat zij er wel op aan gesproken word en dat ik het fijn zou vinden dat ik een terug koppeling krijg wat er uit gekomen is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wibra over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wibra in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wibra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wibra

Heeft op 08 juli 2019 om 15:55 geantwoord

Beste Barbera,

Wat een vervelende situatie, dit is zeker geen gepaste reactie. Wij hebben jouw melding doorgestuurd naar de regiomanager van dit filiaal. Zij zal de klacht persoonlijk met u afhandelen.
Wij hopen dat dit uiteraard een incident betreft en gaan ervan uit dat dit niet nogmaals zal voorvallen.
Wij hopen u als klant te mogen blijven begroeten.

Vriendelijke groet,
Wibra