Klacht: Een bus die niet komt

op 05 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen, noem het nu maar een slechte morgen.
Als student zijnde neem ik altijd de bus naar school omdat ik best zware tassen heb.
Vandaag 05-09-2017 wou ik de bus nemen bij de Verdistraat te Leiden die om 09:35u bij de halte hoorde te zijn, maar de bus kwam gewoon helemaal niet terwijl er nergens iets stond over werkzaamheden of vertraging of iets. Hierdoor heb ik een stuk moeten lopen met zware tassen om een andere bus te kunnen nemen met een risico dat ik te laat in mijn les kom. Ik vind dit erg vervelend aangezien dit vaker bij dezelfde halte overkomt.

Andere bussen zijn wel 9 van de 10 keer op tijd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Manuelax15, Wat ontzettend balen dat je met je zware tassen moest lopen, omdat de bus niet kwam opdagen. Excuses hiervoor. Wat is het lijnnummer en wat is je eindhalte? Dan zoek ik de rit op en kijk ik na wat er aan de hand was. Ook kan ik dan een klacht doorsturen naar de regio. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Manuelax15

4 maanden geleden - Goedemorgen, Mijn bedoeling was om lijn 4 te nemen vanuit De Verdistraat naar de eindhalte Leiden Centraal. Met vriendelijke groet, Manuela Bink

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 22:34 geantwoord

Beste Manuelax15,
Bij het controleren van openstaande klachten zie ik dat deze klacht nog open staat. Ik zie dat mijn collega je klacht destijds intern doorgestuurd heeft zodat de situatie met de betreffende buschauffeur besproken kan worden. Helaas hebben van het gesprek geen terugkoppeling ontvangen maar weet dat we altijd hoor en wederhoor toepassen. Bij deze plaatsen we een oplossing waarbij de klacht wordt afgesloten.
^JK
Webcareteam