Klacht: Een aantal keren een abbonent willen afsluiten dat telkens niet lukt!

op 30 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 22-07-2016 contact gehad met KPN.
Voor de wens die ik had moest ik KPN zakelijk bellen en dat heb ik dan ook gedaan.
Ik wilde mijn privé abonnement wat over 4 maanden afloopt omgezet hebben in een zakelijk abonnement. Dit is voor mij voordeliger. Dit was allemaal geen probleem en zou geregeld worden. Ik zou ik mijn nieuw toestel 3-5 werkdagen later krijgen en binnen 48 uur een bevestiging mail ontvangen.

Op 25-07-2016 heb ik met Abigal Watson gesproken en gevraagd waar mijn bevestigings mail bleef en mijn nieuw toestel? Er was iets mis gegaan dus weer alles opnieuw besproken en weer hetzelfde abonnement afgesloten. Ik was een beetje aan balen omdat ik me verheugd had op mijn nieuw toestel. Nu zou het goed gaan zei ze.

Op 29-07-2016 heb ik weer naar KPN zakelijk gebeld omdat ik weer geen bevestigingsmail had ontvangen en weer geen nieuw toestel. Ik kreeg een Ene Natasja eraan.
Ze had me in de wacht gezet en naar 8 minuten wachten kreeg ik een voicemail en een keuze menu te horen, toen ik dit keuze menu doorliep werd ik automatisch weer doorverbonden met KPN en niet kpn zakelijk!! Dus er was weer iets mis gegaan!

Toen ik de algemene KPN aan de lijn kreeg ben ik best boos aan de telefoon geworden omdat ik er gek van werd dat ik al 3x gebeld heb en mijn doel nog niet bereikt had. Deze mevrouw hing de telefoon op, terwijl we nog in gesprek waren.

Ik ben naar de winkel gegaan om daar een poging te wagen voor een abonnement af te sluiten.. en daar werd gezegd dat ik dit telefonisch moest afsluiten omdat het om een zakelijk abbo ging.
Toen heb ik weer KPN zakelijk opnieuw gebeld.
Volgens deze meneer bleek dat ik geen abonnement had afgesloten en er ook niks op stond dat ik al eerder contact heb gehad.
Dus de meneer aan de telefoon zei dat hij even ging uitzoeken wat er steeds mis ging.
Er blijkt steeds iets mis te gaan als ze het contract willen doorsturen naar een andere afdeling dat dit dan steeds mislukt.

Dus hij zei dat ik eerst zelf op internet een formulier moest invullen en mijn abonnement dat momenteel privé is zelf moest omzetten in een zakelijk abonnement en daarna nog eens contact op moest nemen met KPN zakelijk voor de verder afhandeling.
Dus ik hing de telefoon op en ging meteen aan de slag.
Dit lukt dus ook niet en als ik terug bel wordt ik 100x doorverbonden en van het kastje naar de muur gestuurd. Nu is het al 30 juli 2016 en ik heb nog steeds geen abonnement en nog steeds geen nieuwe gsm!!!

Ik ben al ongeveer 5 jaar klant bij jullie en bel voor 100 euro per maand, maar ga denk ik toch naar een andere provider, omdat ik niet goed geholpen wordt en van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Een fout kan altijd gebeuren maar niet 3x achter elkaar bij dezelfde klant!!
En vervolgens nog geen stap verder gekomen!

Linda Roijen

Als ik na een telefoontje een abonnement kan afsluiten, zonder een ander nummer te krijgen, zonder doorverbonden te worden met andere afdelingen en dat dit dan in een keer goed gaat zonder dat ik een aantal keren moet terug bellen!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Roijen