Klacht: Eea problemen met de NOTE 4

op 19 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

De samsung note 2…wat was ik daar tevreden over. Om die reden de note 4 aangeschaft met een 2 jarig abonnement…veel geld, maar dat had ik er graag voor over! Daar waar ik met de note 2 nooit problemen heb gehad, gaat er met de note 4 geen dag voorbij zonder problemen en ergenissen. Al het mogelijke inmiddels geprobeerd, maar niets heeft de problemen kunnen oplossen. Een kleine greep uit de lijst van problemen;
×een toestel wat vanzelf aan en uit gaat,
×weigert regelmatig bij het intikken van tekst,
×weigert regelmatig bij een belopdracht,
×weigert regelmatig elke opdracht,
×het toestel wordt geregeld zo heet dat je het in zijn geheel niet meer kan aanraken,
×4G pas functioneel wanneer het toestel eerst uit en aan wordt geschakeld,
×meerdere malen per dag moet het toestel uit en aan worden geschakeld/gereset om het te kunnen gebruiken. Even een berichtje sturen of snel even iemand bellen is dus niet zo vanzelfsprekend,
×continu updates, maar niets wat het toestel efficiënter heeft doen werken of de problemen heeft opgelost,

Na elke update had ik toch de hoop dat de problemen zouden worden opgelost, omdat ik mij niet kon voorstellen dat Samsung een dergelijk slecht produkt op de markt plaatst.
Door de positieve ervaring met de note 2 en de hoop dat de problemen met de note 4 een uitzondering waren, wilde ik toch graag de nieuwe note aanschaffen. Echter, na de berichtgeving over de note 7 is mijn vertrouwen in Samsung behoorlijk beschadigd en hoor ik van mensen om mij heen niet veel anders. Ik kan mij heel goed voorstellen dat de productie van de note 7 is stilgelegd aangezien de problemen bij de note 7 mij wel heel bekend voorkwamen. Mijn toestel is nog niet ontploft, maar gezien het feit dat deze regelmatig te heet wordt om aan te raken ben ik angstig geworden om de note 4 te gebruiken. Daarbij is het onmogelijk om de note 4 probleemloos te krijgen.
Ik hoop dat Samsung mij weer het gevoel kan geven dat hun producten betrouwbaar zijn en zou graag een reactie krijgen van Samsung.

Een gedegen oplossing van Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suus111