Klacht: Edreams onbetrouwbaar bedrijf

op 27 september 2016 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb via eDreams een vlucht geboekt afgelopen zaterdag. Kreeg een mail dat de boeking in behandeling was. Daarna werd wel het bedrag afgeschreven en verkeerde ik in de veronderstelling dat de vlucht geboekt was. Enige uren later mail dat vlucht niet beschikbaar was en of ik direct een nummer wilde bellen om alternatief te bespreken. Als ik geen contact opnam, zouden er hoge kosten volgen. Gebeld, gebeld, gebeld, heel het weekend en de maandag tnt: voicemail, geen reactie. eDreams biedt overigens nog steeds dezelfde vlucht aan, ook nu nog.
Maandag een ander nummer achterhaald en gebeld: vlucht zat vol, jammer maar helaas. Verbinding werd verbroken. Na terugbellen eindelijk een Nederlandssprekende medewerker aan de lijn gehad: eDreams kon helemaal niet zien of de vlucht vol zat, de medewerker had foute info gegeven. Hij ging het wel regelen. Daarna mail gekregen dat mijn vlucht bevestigd was…wel op heel andere tijden (midden in de nacht) Weer gebeld, ja vlucht zat vol, niets aan te doen. Waarom nu dan nog op site? Ja wist hij ook niet. Daarna weer een mail dat mij hotel(????) geannuleerd was en ik direct een nummer moest bellen: nummer stond er alleen niet bij. had ook geen hotel geboekt. Weer gebeld, tja ze wisten het ook niet meer. Ik moest maar een klacht indienen via klachtenformulier op de site. 3x raden…dat stond er ook niet. Hoop moeite en belkosten en nog geen goede vlucht.

Ik wil de vlucht uitgevoerd zien zoals ik hem geboekt heb en anders een gelijkwaardige vlucht voor dezelfde prijs (verschil bijleggen door eDreams)

Alle klachten die gemeld zijn door p62