Klacht: Edreams bevestigt andere datumns dan geboekt!

op 03 juli 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken geleden 2 tickets naar Malaga geboekt. Heel duidelijk gecheckt (met 3 personen) alvorens boeking definitief te maken en na heel lang online gewacht te hebben (5 – 8 minuten op zich al verdacht) kwam de reserveringsbevestiging met heel andere datums! Dus niet gevlogen maar wel 320 euro kwijt. Edreams werkt niet mee. Dus wel betaald maar geen vluchten. Wil zeker geld terug van eDreams.

Gewenste Oplossing:

Excuses van Edreams en geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van eDreams

1 maand geleden - Dag Anthony, Allereerst excuseren we ons voor de late reactie. Het spijt ons zeer dit te horen. We hebben uw klacht naar de juiste afdeling verstuurd en er zal weldra iemand met u contact opnemen. met vriendelijke groeten, Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Leembruggen