Klacht: Editie enigma puzzelboekje – 10867180

op 08 oktober 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Afsluiten van een abonnement zonder toestemming. Wij hebben zelfs nooit iets ontvangen
Er zijn nooit toezeggingen geweest om een abonnement te openen. Wel is klaar en duidelijk gezegd in het telefonisch contact dat er geen abonnement ging afgesloten worden, dit is meerdere keren herhaald.

Wij kunnen dus niet akkoord gaan met abonnement en het voortdurend schrijven van aanmaning, incassobureau …
Wij gaan dus niet akkoord met het standpunt van Calatus en eisen de onmiddellijke stopzetting van de éénzijdige overeenkomst.

Wanneer wij bericht ontvangen van annulatie van abonnement en geen post meer ontvangen met betalingsaanmaningen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

1 maand geleden - Geachte heer Andries, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 25 oktober 2016 om 10:12 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Andries,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Thor Andries