Klacht: editie enigma / proefexemplaar niet ontvangen

op 11 oktober 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

In juli 2016 ben ik accoord gegaan met toezending van een gratis proefexemplaar van editie enigma door Calatus BV. Bij het proefexemplaar zou een instructie zitten hoe afgezien kon worden van een abonnement.

Het proefexemplaar zou ergens in augustus geleverd worden. Ik heb het proefexemplaar en daarmee de opzeginstructie echter nooit mogen ontvangen.

Ik wil dat Calatus BV de factuur die ze voor een ongewenst abonnement opgesteld heeft laat vervallen c.q. doet crediteren en dat ik alsnog kan afzien van een abonnement dat ik in het geheel niet wens.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

1 maand geleden - Geachte heer Vos, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 25 oktober 2016 om 10:10 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Vos,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan3105