Klacht: editie enigma

op 13 juli 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou een proefxemplaar gestuurd worden daarna had ik twee weken de tijd om het proefexemplaar te beoordelen en een abonnement te nemen, ik kreeg dit exemplaar nooit en zat na de twee weken vast aan het abonnement. Ze zijn niet voor rede vatbaar.

Gewenste Oplossing:

Als abonnement per ingangsdatum wordt beeindigd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

10 maanden geleden - Geachte heer Senden, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 20 juli 2016 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Senden,
Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door wiel Senden