Klacht: edge 7

op 10 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Beste dame/heer,

Laatst een Edge 7 in abonnementsvorm aangeschaft via de KPN winkel. Eigenlijk zelfs 2, 1 voor mijn zoon die in Wageningen woont en studeert (hij staat hier ingeschreven) en 1 voor mijzelf.
Ook kwam er op mijn pad dat ik hierdoor een virtual reality bril kon krijgen, dat is eens even leuk.
Mijn zoon maakt voor hem en voor mij een account aan en voor zichzelf gebruikt hij mijn adres (ivm het voorlopig niet aanwezig zijn in Wageningen wat komt door de vakantietijd)
Wij kregen beide daarna vrij snel een mailtje waarin staat ‘jouw cadeau: Gear VR’ en dat wij binnen een week bericht zouden krijgen over een update van onze verzoeken, maar dat van mij bleef uit dus maar eens gaan vragen via de mail dat ik niets had ontvangen (mijn zoon wel)
Inmiddels is mijn zoon’s cadeau binnen en ik kreeg maar geen reactie op mijn mail dus maar eens gaan bellen.
De dame kon niet anders zeggen ‘ja dat staat zo in de voorwaarden meneer’ natuurlijk heeft zij gelijk (er staat vast ergens wel dat er naar 1 adres 1 virtual realtity verzonden zal worden) Verontschuldigingen kreeg ik. Ik zou zeggen maak een klant blij, want dat is nu echt niet het geval, ik vond het geen prettig gesprek en het eindigde van Samsung’s kant ‘ik ga het gesprek nu beeindigen’ ik vroeg nog haar naam maar die kreeg ik niet en ook de mogelijkheid om mee te doen aan de serviceverbetering (of hoe dat heet) aan het eind van het gesprek ontbrak nu plots.
Nu heeft mijn zoon straks (na de vakantie) in Wageningen een virtual reality bril en ik dus niets.
Ik ben erg ontevreden over deze gang van zaken en vraag u dus ook om dit nare gevoel de wereld uit te helpen en mij weer een goed gevoel te geven over Samsung (wij hebben thuis meerdere apparaten van Samsung)
Samsung gaat er niets op achteruit om dit vervelende probleem de wereld uit te helpen want ik en mijn zoon wonen op 2 verschillende adressen dus hebben wij er ook recht op (het is alleen verkeerd aangevraagd)
Ik hoop dat ik nu wel een reactie krijg want op mijn vorige mail kreeg ik er helaas geen.

Harry de Lange

als ik een virtual reality bril toegezonden krijg (zie boven)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h de lange