Mijn Klacht:
Edel Optics verkiest een beleid waarbij snel wordt gereageerd op emails voor de bestelling, maar de klant volledig wordt genegeerd na problemen.
In een eerste mail met de vraag naar de levertijd werd een levertijd van 2 weken bevestigd. 20 dagen later, uiteraard zonder product, werden 2 mails met de vraag naar waar deze is gebleven volledig genegeerd. De telefoon wordt niet opgenomen.
Na een klacht bij Thrustpilot werd het probleem eindelijk onderzocht: de leverancier heeft zich misschien niet aan de levertijd gehouden. Met deze kennis probeerde ik de bestelling te annuleren. Uiteraard werd deze mail ook genegeerd.
180 euro is bij het bedrijf terecht gekomen en Edel-optics heeft er niks voor hoeven doen (er is bovenal zelfs gelogen over de levertijd). Na online onderzoek is gebleken dat het bedrijf vaker slecht om gaat met artikelen; mensen krijgen 2de hands producten geleverd, de producten zijn defect, mensen krijgen hun geld niet terug, de klantenservice bestaat alleen als er geen problemen zijn. Ik ben ten einde raad, en weet niet of ik ooit mijn geld, of mijn bril te zien krijg.
Gewenste Oplossing:
Op dit moment bestaat er geen hoop op de levering van de bril door Edel-Optics. Ik wil enkel mijn geld terug, in de hoop het artikel te kunnen vinden bij een andere, vertrouwde winkel.
