Klacht: Geen afhandeling van klacht, alleen nietszeggende mailtjes

op 06 juli 2019 over Ecom Supply in de categorie Handelsondernemeing

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb begin juni 20 koffiecapsules besteld, waarde met verzendkosten ca 38 euro. Ze zijn geleverd en het is een drama , veel minder capsules , nota bene los gestort , in de doos en op 5 fronten kwalitatief slecht. Heb op 12 juni gemeld dat ik de goederen retour wil sturen, de levering ongedaan wil maken en mijn geld terug wil.
ER zijn in die periode 2 mails gekomen als antwoord die duidelijk maakten dat ze tijd aan het winnen waren en niet mijn retourzending mogelijk maakten. Het zijn waardeloze contacten , spijt , veel spijt van deze aankoop. Heb ergens gelezen dat je je tot koopjedeal.nl moet wenden en die zijn ook onderuit……. Verder , wat nu. Ik zit met een onbruikbaar product en wil mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Fatsoen en oplossen, en geld incl. verzendkosten terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecom Supply

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecom Supply nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bacchus707