Klacht: Onterechte claims

Tibrkmnn op 16 november 2022 over Ecollect AG in de categorie Algemeen, Betaalsystemen, Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al enige tijd word ik lastiggevallen met betalingsherinneringen van eCollect AG. Ik heb meerdere malen geëist dat ze al mijn gegevens wissen, helaas houdt het maar niet op en is het bedrag dat ze verlangen inmiddels opgelopen tot 298,21.

Wat hier aan vooraf ging is dat ik maanden geleden eenmalig 18 euro heb betaald voor een abonnement bij een datingsite. Dit heb ik dezelfde maand opgezet omdat dit nep was, het was een heel gedoe om dit op te zeggen maar het was gelukt, dacht ik. Daarna begonnen de mails omdat ze zonder mijn toestemming een account hebben aangemaakt op een andere site.

Gewenste Oplossing:

Dat ik geen niet meer lastiggevallen wordt door eCollect AG, Amourtimes en Wareliefdehier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecollect AG

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecollect AG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tibrkmnn