Klacht: Echt smerige karretjes AH Zutphen

op 25 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nu met de Corona maatregelen moet ik helaas gebruik maken van zo’n onhandig karretje bij het boodschappen doen. Bij de Albert Heijn in Zutphen zijn de karretjes niet alleen onhandig, maar ook nog eens intens smerig. En dan bedoel ik niet het gehannnes met ontsmettende vloeistof waarmee iedereen zelf het handvat schoon moet maken (en waarbij iedereen ongeduldig veel te dicht op elkaar naar dezelfde fles grijpt waardoor er eerder meer dan minder virusverspreidings-risico ontstaat maar dat terzijde) maar het blauwe plastic van de karren zelf, dat zwart ziet van gelekte plakkerige ik-weet-niet-wat en het residu va de schoenen van de talloze kinderen die gewoon in de karren staan. Het kan ook anders, bijvoorbeeld de smetteloze metalen karretjes van jullie collega’s in Warnsveld (waar overigens ook de handgrepen schoongemaakt worden door een medewerker en er daardoor veel betere controle is op dringen bij de ingang)!

Als die karren eens in zijn geheel door een auto-wasstraat of zoiets gaan en er daarna weer een medewerker karren met gepoetste handgrepen gaat distribueren bij de ingang om gedrang te voorkomen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meestalbesttevreden