Klacht: Bij ebay besteld, betaald en ontvangen maar toch betaalherinneringen.

op 06 december 2019 over Ebay in de categorie Internetshops - Advertenties

Een artikel besteld bij Ebay, betaald met creditcard en ontvangen.
Vervolgens krijg ik van ebay én de verkoper (haushalt-hobby.de) herinneringen voor de betaling van de bestelling. Op ebay staat vermeld: Pas wanneer uw bestelling is betaald wordt deze verzonden. Wel, ik HEB betaald en de bestelling IS daarom ook verzonden, en intussen ook ontvangen! Maar ondanks dat blijft én ebay én de verkoper volhouden dat de bestelling niet is betaald. Intussen betaalbewijzen opgestuurd naar ebay én de verkoper, maar ondanks dat blijven ze volhouden dat ik nog moet betalen….Er is door mij op ebay dus maar 1 artikel besteld én betaald,en ik ga echt niet voor 1 besteld én betaald artikel 2 x betalen. NO WAY! HELL NO!

Ebay en verkoper (haushalt-hobby.de) zoeken samen zelf maar uit wat er met die betaling is misgegaan, maar laten mij als betaalde koper en consument daarbuiten!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ebay

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ebay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RonRo