Klacht: Achteruitrijlicht rechts van suzuki ignis

op 29 mei 2019 over Ebay in de categorie Internetshops - Advertenties

Ik heb een achteruitrijlicht besteld van suzuki ignis met nr.173795471347 ik heb er 34.53€ 22.21€ verzendkosten is 56.74€ totaal ik had de bestelling geplaatst op 21 februari ik heb al verschillende e-mails verzonden met men nummer erbij 0474 36 43 36 plus men email gisele.vanmechelen@gmail.com
Wanneer ga ik er nieuws van krijgen. Ik heb t stuk terug gestuurd via b post met de vermelding erbij dat jullie t verkeerde stuk hadden gestuurd het moet t rechtse achteruitrijlicht zijn en t paste niet ik hoop dat jullie me nu een antwoord zullen geven ik ben nu 3 maand aant wachten ?

Momenteel ben ik niet tevreden omdat je niemand can contacteren of bellen ik vind dat ze geen goede service geven .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ebay

Reactie van de melder van de klacht Wwittekop567

1 jaar geleden - Ik heb t achteruitrijlicht teruggestuurd in maart en hoop nu eindelijk dat ze me t gespaard achteruitrijlicht sturen RECHTS en dat ze me zullen antwoorden drm heb ik deze klacht gemeld

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ebay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wwittekop567