Klacht: Opgelicht

op 10 november 2019 over Easyterra in de categorie Autoverhuur

EasyTerra heeft mij niet goed behandeld. Ik heb bij hun een auto met een ‘worry free’ pakket geboekt voor mijn vakantie in Sicilië, maar heb daar nooit daadwerkelijk bewijs voor ontvangen. Dit werd mij pas duidelijk toen ik aankwam bij Centauro. Ik heb EasyTerra bij het ophalen van de auto (en op verschillende momenten erna) geprobeerd te bellen, maar ze zijn onbereikbaar. Hun telefoonnummer lijkt niet te werkenbestaan.
Het resultaat van het gebrek aan bewijs dat ik een ‘Worry Free’ pakket had besteld resulteerde in het feit dat ik ter plekke 300,- euro moest betalen om mijn eigen risico van de verzekering af te kopen. Dit zou volgens de EasyTerra website moeten zijn inbegrepen in de prijs van ‘worry free’, maar daar had ik, nogmaals, geen bewijs van ontvangen. Ik voel mij erg opgelicht!

Ik ben pas tevreden als EasyTerra haar excuses aanbiedt, mij vergoedt en haar klanten bewijs levert dat ze Worry Free hebben geboekt en dat alles gedekt is.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyterra

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyterra nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oathijssen