Klacht: Onterechte en zeer hoge administratiekosten

op 05 augustus 2018 over Easyterra in de categorie Autoverhuur

Na een late mislukte boeking van een huurauto bij een andere maatschappij een auto geboekt via Easyterra autoverhuur. Zeer aarzelend want ik had al eerder gedoe met ze gehad over brandstofkosten die ze me in de maag wilden splitsen. Toch gedaan omdat ze wel een goede aanbieding hadden en ik de auto snel nodig had. Op de site staat dat je binnen 48 uur kunt annuleren en dan je geld volledig terugkrijgen.
3 uur na mijn boeking bleek dat de eerdere mislukte boeking toch doorging en ik zat opeens met 2 huurauto’s. Dus de laatste boeking bij Easyterra wilde ik cancellen. 3uur later na de boeking belde ik dus! De medewerker was niet erg meedenkend. Eerst kon ik helemaal niet meer cancellen omdat het op de dag zelf was en de huur die dag al inging. Daarna zei hij dat er hoge administratiekosten zouden zijn. Bij navraag bleek dat 200euro!! Belachelijk hoog. We hadden de auto net gereserveerd en uiteraard nog niet eens opgehaald.
Klap op de vuurpijl zei de medewerker ook nog dat wij waarschijnlijk bewust 2 auto’s hadden gereserveerd zodat er dan altijd eentje beschikbaar zou zijn! Het komt niet eens in me op! Wat een negatieve benadering van Easyterra van zijn klanten! Ze zijn duidelijk uit op snel winst maken. De klant is niet belangrijk want die zal toch wel kwade bedoelingen hebben! Niet easy maar Lowterra, laag bij de gronds dus!!

Als er niet wat gedaan wordt aan deze belachelijk hoge administratiekosten zal ik definitief nooit meer via Easyterra een auto huren!!

Alle klachten die gemeld zijn door Edwinlipno