Klacht: Te hoge bedragen in rekening gebracht

Willem is niet tevreden op 26 februari 2025 over EasyPark in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2024 wanneer je parkeert in Almere-buiten betaalde je een dagtarief van 3 euro.
Wanneer je smorgens parkeert kon je later nog terug komen en eindigde de actie de volgende dag.
Nu worden bedragen van meer dan 5 euro afgeschreven en als je klantenservice belt wordt je vriendelijk het bos in gestuurd,
Gemeld bij [email protected] en [email protected]

Gewenste Oplossing:

Het teveel betaalde terugstorten

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over EasyPark
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EasyPark

Reactie van de melder van de klacht Willem is niet tevreden

2 weken geleden - Vanwege de vriendelijke stem als je belt om er vervolgens niets mee te doen een 2. Elke fout in het systeem bij easypark/ riverty kost de gebruiker geld wat hij op geen enkele manier terug krijgt. Onjuiste bedragen en parkeeractie die je niet kan stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EasyPark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem is niet tevreden