Klacht: Easyjet niet te bereiken

op 24 juli 2020 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag 3 keer gebeld naar Easyjet en 3 keer na 50 minuten in de wacht werd de verbinding verbroken. Ik bel om advies in te winnen over mijn vlucht naar Kroatie. Door code oranje kunnen we niet vliegen (niet verzekerd). Ik moet deze vluchten (8 stuks) annuleren of verzetten (tegen extra kosten). Annuleren kan ik niet zelf doen via de site dus moet iemand spreken. De vluchten zijn op 26 juli dus weet niet wat ik moet doen…

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een 5 vluchten verzetten naar volgend jaar zonder meerkosten a Eur 43 per ticket en 3 tickets annuleren. Voor deze 3 tickets wil ik graag de kosten vergoed krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amschuitenmaker