Klacht: Easyjet niet bereikbaar en reageert niet op klacht

op 14 mei 2020 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Booking K19ZV51. In maart kreeg ik van Easyjet per mail het aanbod om kosteloos mijn vlucht te mogen wijzigen en alleen hoefde bij te betalen indien de nieuwe vlucht duurder was. Ik wijzigde mijn vlucht in een goedkopere vlucht maar moest deze gewoon betalen?? Het wilde mij maar niet lukken om mijn vlucht kosteloos om te boeken en stuurde Easyjet hierover een emaiil met verzoek om hulp. Ik hoorde niets. telefonisch contact was niet mogelijk. Na 50 minuten wachten werd de verbinding verbroken. In die week kreeg ik bericht dat mijn terugvlucht flight EZY7403 geannuleerd was ivm Corona met weer het aanbod om deze kosteloos om te boeken wat mij weer niet lukte. Ik heb inmiddels diverse email gestuurd naar Easyjet. De enige reactie die ik kreeg was een algemene reactie Reference ID: 147084154.

Graag terugbetaling van de kosten van mijn retourticket a € 37,74.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M00nique