Klacht: €422 tegoed!!!!

op 19 juli 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb jarenlang lenzen gehad bij specsavers, dit via de automatische incasso. Een jaar geleden heb ik nooit meer lenzen besteld en dus ook niet gehad! Tot mijn schrik kwam ik erachter dat elke maand het geld nog steeds afgeschreven wordt, dit terwijl ik al een jaar geen lenzen meer heb bestel. Ik mag een tegoed bon van €422 krijgen, maar wat heb ik daar aan? Ik zie liever me geld terug..

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn resterende bedrag terug willen in de vorm van geld en niet in een tegoed bon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 01 augustus 2016 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Wat een vervelende situatie, onze excuses voor het ongemak.

Graag vernemen wij van u bij welke winkel u klant bent, onder vermelding van uw geboortedatum. Wilt u dit sturen naar onze klantenservice, nl.service@specsavers.com

Wij zullen contact opnemen met de winkel en kijken wat wij nog voor u kunnen betekenen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Valery76