Klacht: E-Reader ter reparatie opgestuurd, betaald en niets ontvangen

op 12 september 2016 over Ambiance Technology B.V. in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind juli zond ik mijn e-Reader op ter reparatie (aangekocht in de Aldi Zedelgem). Ik betaalde de reparatie (50 €), en kreeg het bericht dat het ongeveer 2 weken zou duren. We zijn meer dan 1 maand verder, en nu beweert Ambiance Technology dat het pakje retour bij hen terugkwam. Mijn adres was nochtans juist doorgegeven. Bij het versturen van een mail, krijg ik onmiddellijk het bericht dat die onbestelbaar is (postmaster@gn8.nl).

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn e-Reader graag gerepareerd terug, en dit zo spoedig als maar kan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ambiance Technology B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ambiance Technology B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nathsenior
x