Mijn Klacht:
sinds enkele weken krijg ik gemiddeld ±12 mails per dag over cadeaubonnen, kraskaarten, onopgeëiste prijzen etc.
wij zijn al jaren klant bij Albert Hein naar volle tevredenheid echter wij stellen absoluut geen prijs op deze mails.
Wij hopen dat dit stopt.
Gewenste Oplossing:
Als deze mails stoppen

