Klacht: e-mails

op 05 september 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels veel pogingen ondernomen met het verzoek geen commerciële
e-mails meer te verzenden naar mijn e-mailadres. Ondanks uw bevestiging van afmelding gaat u door met het verzenden van de e-mails.
Ik heb besloten de rechter te raadplegen en actie te ondernemen tegen deze incorrecte handelswijze. Ik stel u aansprakelijk voor alle kosten. Ik zal binnenkort overleggen met u directie over deze wanprestatie!

Pieter Hacquebard

Gewenste Oplossing:

Stoppen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 06 september 2016 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Hacquebard, ik begrijp dat u geen nieuwsbrieven van bonprix meer wenst te ontvangen. Ik heb uw gegevens geschrapt uit ons systeem. Er is momenteel nog een nieuwsbrief onderweg, deze kan ik helaas niet meer annuleren. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest. Het team bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door menssana