Klacht: E-mail adres eruitgegooid

op 25 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Al jaren heb ik een e-mailadres lammesjuul@planet.nl. Kpn heeft zonder mijn toestemming dit adres geblokkeerd. Zij vertelde mij dat ik een mail van hen moet hebben ontvangen waarin ik kon aangeven of ik dit adres wil behouden. Ik heb dat bericht nog nooit ontvangen, en nu zeggen ze omdat ik niet gereageerd heb hebben ze mijn adres eruit gehaald. Via mijn webmail kon ik ook niets meer. Dit is volgens mij de omgedraaide wereld. Als ik het niet zou willen gebruiken zou ik ze daar wel over geinformeerd hebben. Ik vindt dit gewoon crimineel gedrag. Ik kan nu al dagen niet meer e/mails verzenden of ontvangen. Dit is voor mij zeer schadelijk daar op dit adres alles gebeurt, familie zakelijk, sport etc. etc.
KPN kon mijn gegevens ook niet meer vinden, nadat ik mijn rek, nr gaf en andere gegevens zagen ze wel dat ik mijn hele leven lang al klant ben. Zij gaan het proberen op te lossen. Dan vraag je of je daar een bevestiging van kan krijgen op mijn webmail van KPN, die ze met veelo moeite hebben kunnen instellen, maar dat is was niet mogelijk daar een andere afdeling dan klantenservice dit gaat doen. Ik moest maar geduldig afwachten. Hoe lang, dat wisten ze ook niet. Ik vindt dit echt schandelijk hoe zij met hun klanten omgaan. Ik moet nu alle belangrijke personen berichten dat ik tijdelijk een gmail account heb. Dat kost mij uren!
Ik vraag mij dus af of zij dit wel zomaar mogen doen. Zij zeggen dat ze een mail sturen en dan moet je een link aan klikken. Zoals iedereen weet krijg je elke dag wel phishing mails van banken en andere instellingen, die je meteen weg moet gooien, waarschijnlijk is dat gebeeurd.

Ik ben tevreden als ik mijn oude e/mail adres weer zsm kan gebruiken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lammesjuul