Klacht: e-dentifier

op 11 mei 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik betaal al jaren zonder e-dentifier en met een persoonlijke code. Sinds 2 weken moet ik bij elke betaling die k.t e-dentifier gebruiken. Heb contact gezocht en moest voortaan met Chrome en iDEAL instellen. Maar nee hoor elke keer die k.t e-dentifier gebruiken. Wordt er gestoord van. Hoe kan dit ineens?????

Wanneer ik gewoon weer met mijn persoonlijke code in iDEAL kan betalen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 13 mei 2020 om 09:40 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Het klopt dat je tegen dit probleem aan kunt lopen! Er zijn problemen met de landingspagina van iDEAL. Hierdoor krijg je geen mogelijkheid om met de Mobiel Bankieren app te betalen. Alleen met e.dentifier. De ontwikkelaars zijn hiermee bezig en verwachten dit met één van de volgende updates van Mobiel Bankieren op te lossen.

Om in de tussentijd toch iDEAL betalingen met de Mobiel Bankieren app te bevestigen, raden we aan om voorlopig Google Chrome als standaard browser in te stellen. Hoe je dit doet verschilt per toestel. In de meeste gevallen lukt het via Instellingen - Apps - Chrome - Browser-app en zet het vinkje bij Chrome aan.

Zodra het probleem in een update van Mobiel Bankieren is verholpen, kun je weer een andere browser als standaard instellen.

Elvira
ABN AMRO Webcare

4 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over ABN AMRO is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gestoord