Klacht: E-card alberthijn

op 10 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Gavond

Ik heb van linda foundation een bon van 50 euro gekregen die ik bij alberthijn kan besteden. Nu ging ik met me kinderen naar de winkel om dus boodschapen in te slaan. Tot mij verbazing kreeg ik bij de kassa te horen dat ze de bon niet kon scannen bon was uitgeprint zoals vermeld stond in de mail. Ik heb klanteservice van alberthijn gebelt die vertelde me dat ik wel recht op de boodschapen had. Helaas na 3 kwartier te hebben gewacht met 3 kinderen in de winkel kreeg ik alsnog te horen dat ze me helaas niet konden helpen en ik de boodschapen dus ook niet mee kon nemen. Er was ook nergens een manager te bekkene die is morgen pas aanwezig weer. Ik heb alles maar achter gelaten en ben maar met 2 krijsende kinderen de winkel verlaten om dat ze hun ijsjes etc konden afgeven ik vind dit schandalig. We waren eindelijk even blij dat we boodschapen konden inslaan tot we bij de kassa kwamen en hele verhalen over spam etc kregen te horen. Vind dit heel slecht ook dat niemand er van op de hoogte in de winkel is dat er bonnen in omloop zijn van linda foundation

Ik was tevreden geweest als ik me boodschapen mee had kunnen nemen. En me kindjes niet had hoeven teleurstellen. Maar helaas

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leyla.ata