Klacht: Probeert onder garantie vandaan te komen

op 01 januari 2018 over E-Blow Vape Shop in de categorie Tabaksbedrijf

Een I-Jow captain vape mod box gekocht a 65 euro. Deze mod viel binnen 1.5 maand uit. garantie 2 maanden. Bon netjes bewaard. LET OP : Opgebeld en men geeft aan dat er een DISCLAIMER bij de bon zat in het engels met kleine letters wat aangeeeft dat ik het bonnetje van het garantiebewijs van de modbox dat in het doosje zat van de I-joy captain zou moeten bewaren om de garantie te kunnen claimen. Het doosje teruggevonden incl bon. Eerst foto’s opgestuurd en kon de mod daarna opsturen. dus gedaan. Weigert E-blow vervolgens bewust om een andere mod box op te sturen. Deze leverancier doet er alles aan om onder de garantie vandaan te komen. Dat heb je nu eenmaal met wat kleinere ondernemers die het niet goed boeren kennelijk maar koop aub niet bij deze hobbyclub die mensen letterlijk naait en hiermee gewoon overduidelijk gewoon doet wat hun zelf willen omdat het hun zo beter uitkomt.

ik betwijfel of dat E-blow Amsterdam mij nog een geschikte oplossing kan bieden. ik denk dat ik pas tevereden ben als deze zaak zsm faliliet gaat

Alle klachten die gemeld zijn door 0Ri0N