Klacht: e bike

op 15 maart 2016 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn fiets , enkele keren binnen gebracht ( 2 maal ) met vermelding met laatste keer VOLLEDIG nazicht , is nu al MEER als een maand in het service center binnen …… en ik wacht al meer as een maand op de fiets !!!!!

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn fiets terug , met korting op de rekening ! meer als een maand je voertuig missen is nimeer van deze tijd ! brengt U maar is je wagen binnen en da het zolang duurt !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door tom demuynck