Klacht: € 10,60 van mijn rekening gehaal

op 18 juni 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had een simpelabonnement aangevraagd bij Simpel 1 GB en gratis bellen en sms -en voor € 10,00 maar dat is op een of andere manier geannuleerd, maar er is wel € 10.60 van mijn rekening afgehaald terwijl mijn abonnement is geannuleerd. ik verzoek u om dit bedrag terug te boeken op rekening NL15 SNSB 0815232993.
Ik heb op 26-05-2016 wel een simkaart ontvangen met het tijdelijke nr 0624783510 en mijn eigen nummer zou op 03-06-2016 overgezet worden naar deze simkaart, maar deze kaart werkt niet omdat het geannuleerd is. Ik kan dit bedrag ook storneren.

Ik zou tevreden zijn als ik toch dat abonnement krijg, de € 10,60 teruggestort krijg op mijn rekening en 30 min. telefoonkosten naar 0881005757.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 18 juni 2016 om 13:59 geantwoord

Beste meneer van Dijken,

Ik zie dat er twee abonnementen op uw adres en rekeningnummer zijn aangesloten. Het klopt dat er een bestelling is geannuleerd, maar de tweede bestelling (klantnummer: 732238, 06-24654572) is actief en dient derhalve betaald te worden. De factuur die u heeft ontvangen is voor dit abonnement.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

Casper

Simpel

Heeft op 20 juni 2016 om 11:47 geantwoord

Het abonnement van 06-24654572 is toch €10,00 en er wordt € 10,60 v/d rekening afgehaald, hoe komt dat?

Bericht van Simpel

9 maanden geleden - Beste meneer van Dijken, Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat er op 28-04-2016 om 16:42 een uitgaande oproep via videobellen is geweest. De kosten hiervoor zijn €0,51 per minuut. Met vriendelijke groet, Casper Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door rien.dijken