Klacht: € 10,60 van mijn rekening gehaal

op 18 juni 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een simpelabonnement aangevraagd bij Simpel 1 GB en gratis bellen en sms -en voor € 10,00 maar dat is op een of andere manier geannuleerd, maar er is wel € 10.60 van mijn rekening afgehaald terwijl mijn abonnement is geannuleerd. ik verzoek u om dit bedrag terug te boeken op rekening NL15 SNSB 0815232993.
Ik heb op 26-05-2016 wel een simkaart ontvangen met het tijdelijke nr 0624783510 en mijn eigen nummer zou op 03-06-2016 overgezet worden naar deze simkaart, maar deze kaart werkt niet omdat het geannuleerd is. Ik kan dit bedrag ook storneren.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik toch dat abonnement krijg, de € 10,60 teruggestort krijg op mijn rekening en 30 min. telefoonkosten naar 0881005757.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 18 juni 2016 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van Dijken,

Ik zie dat er twee abonnementen op uw adres en rekeningnummer zijn aangesloten. Het klopt dat er een bestelling is geannuleerd, maar de tweede bestelling (klantnummer: 732238, 06-24654572) is actief en dient derhalve betaald te worden. De factuur die u heeft ontvangen is voor dit abonnement.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Casper

Simpel

Heeft op 20 juni 2016 om 11:47 geantwoord

Het abonnement van 06-24654572 is toch €10,00 en er wordt € 10,60 v/d rekening afgehaald, hoe komt dat?

Bericht van Simpel

9 maanden geleden - Beste meneer van Dijken, Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat er op 28-04-2016 om 16:42 een uitgaande oproep via videobellen is geweest. De kosten hiervoor zijn €0,51 per minuut. Met vriendelijke groet, Casper Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door rien.dijken