Klachten over Dynasure

Dynasure is dé partner in 'trusted' backoffice services voor personal electronics. We ontzorgen verzekeraars, telecomoperatoren en andere... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 36 klachten nodig voor een plaats in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

100%
14 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
14 klachten opgelost
1.0 /10
8 stemmen
8

Tijdslijn

Klacht over de medewerkers

Klacht van op 05 juli 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Afgelopen donderdag is mijn telefoon gevallen door een nogal wat ongelukkige situatie. Die dag er na had ik meteen een claim ingediend en een afspraak gepland. Omdat ik veel werk, en mijn partner ook wou ik een vaste tijd weten.... Lees meer

mij samsung s6 had een scheur schade was goedgekeurd ik kreeg een NIEUWE tel. niks nieuwe tel kwam ik achter toen ik de tel kreeg meteen met opstarten bleef hij hangen tel hoort goed te zijn ?helemaal zijkant is zilver rest... Lees meer

Claim ongegrond

Klacht van op 18 april 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Vandaag meld ik het gister (zondag) ontdekte gescheurde scherm van mijn Gsm waarvoor ik bij ace dynasure een verzekering heb afgesloten.De reden voor het gescheurde scherm ken ik niet en daarom is de claim afgewezen. Ik begrijp werkelijk niet dat... Lees meer

op woensdag meldde ik op een telefoon via ACE tostelverzekering Plus mijn schade. Ik heb vernomen dat ze krijgen gewoon een emeil met Toestelinspectie Begeleidingsformulier(Schade beoordelingsformulier) welke mout ik invullen, een zou heb ik gedan. Dan weer bel ik ACE... Lees meer