Klacht: klacht opgelost???

op 17 maart 2019 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dynalogic beweert op 31-10-2018 dat de klacht opgelost is. vreemd, want ik heb helemaal niets meer gehoord. Daarom deze melding

Gewenste Oplossing:

Dynalogic mijn probleem naar tevredenheid oplost

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

4 dagen geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het track trace nummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht DMXP

4 dagen geleden - Track Trace code 19114N48946981 MVG Desiree

Bericht van Dynalogic

1 dag geleden - Geachte klant, Op basis van u e-mailadres kan ik geen klacht terugvinden. Kunt u mij aangeven wat u klacht is? Met vriendelijke groet, Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door DMXP