Klacht: geen levering drie afspraken gemaakt

op 04 december 2019 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Besteld een mobile airco.

Zou geleverd worden op 25-11-19, joepie dat is vlug dacht ik nog (vrij genomen), zou die dag geleverd worden tussen 9:30 en 12:30. word er aangebeld door een chauffeur van Dynalogic ( ik dacht yes) krijg daar een pakket van Gall en Gall in mijn hand gedrukt.. Zei deze is niet van mij niet besteld, bleek een ander adres op te staan. Dan maar bellen om 14:00 naar enkele min a 0.45 cent pm, blijkt dat ze mijn airco niet geladen hadden. Nieuw afspraak moeten maken voor maandag 2 december. ( weer vrij moeten nemen) word er weer niet geleverd, maar weer dat duren nummer bellen en kreeg te horen dat de chauffeur het pakket niet meegenomen heeft ivm dat het te zwaar was (38kilo) dat begrijp ik. Dus maar weer een nieuwe afspraak gemaakt voor 3 december. Komen met 2 personen, (weer vrij moeten nemen) Misschien raden jullie het al, wederom 3 december geen chauffeurs van Dynalogic, weer dat duren nummer moeten bellen. Nu blijkt er een sorteerfout te zijn en mijn Airco staat in Breda. Ze gaan nu kijken wanneer het als nog geleverd kan worden (heb er geen vertrouwen meer in) Heb betaald via paypal, dus kan het stoneren voor het niet leveren. En dan zoekt de verkoper met Dynalogic het maar samen uit. Heb nog nooit zo een slecht logistiek bedrijf gezien, leugen naar leugen . Bedrijven moeten zich even achter de oren gaan krabben, of ze nog wel de diensten van dit bedrijf willen gebruiken. Ik kijk voordat ik iets weer bestel of het geleverd word door Dynalogic.
mvgr

Binnen enkele dagen de levering

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 09 december 2019 om 11:53 geantwoord

Geachte heer den Besten,

Allereerst onze welgemeende excuses voor de vertraging die uw zending heeft opgelopen. Wij zien in ons systeem dat er sprake is van een sorteerfout. Uw order is per abuis op het verkeerde depot terecht gekomen. Sinds het moment dat dit geconstateerd is, doen mijn collega's hun uiterste best dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Wij nemen contact met u op, zodra het pakket is geleverd op het juiste depot. Wij plannen dan direct, samen met u een nieuwe bezorgafspraak.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynalogic WeCare-team.

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 december 2019 om 12:43 geantwoord

Ze hebben niks opgelost, krijg een mailtje dat ze het jammer vonden dat ik een klacht heb ingediend. Krijg een link waar ik mijn beklag kan doen, heb deze al vaker ingevuld zonder resultaat.

Alle klachten die gemeld zijn door Freddie1965