Klacht: Dynalogic en BOL.com wat een ramp

Cornelis E. op 18 mei 2019 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Speciaal bij BOL.com een vaatwasser besteld omdat ze ook de oude vaatwasser mee terug nemen. Speciaal volgens de Dynalogic instructies de oude vaatwasser klaar gemaakt……slangen leeg laten lopen en slang en snoer er bovenop geplakt Wat schetst mijn verbazing……willen ze hem niet mee terug nemen. Wat een vreselijk onbeschofte bezorgers Ik ging bellen met BOL.com…….ze scheurden gewoon weg Probleem is klanten service van BOL.com doet alsof het allemaal normaal is……ze hebben blijkbaar maar 1 bezorgdienst en daar moeten de klanten het maar mee doen Les geleerd: nooit meer wat bestellen bij BOL.com en Dynalogic

Gewenste Oplossing:

Dat de zelfde bezorgers vandaag terugkomen, hun excuses aanbieden en alsnog de oude vaatwasser meenemen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

5 jaren geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het track trace nummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Track Trace code 1899012617248

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - PS: bij het uitpakken van de nieuwe vaatwasser bleek die nog beschadigd ook Hierover heb ik al contact gezocht met BOL.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 24 mei 2019 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Er zijn bepaalde voorwaarden aan verbonden bij het meenemen van het milieuretour. Er mag bijvoorbeeld geen water meer uit het apparaat komen. Dit zou namelijk schade kunnen veroorzaken aan de producten van andere klanten die tijdens het transport ook vervoerd. Wij vinden het ook vervelend dat we het niet in 1 rit direct alles af kunnen handelen.
Tevens zie ik dat we afgelopen maandag opnieuw langs zijn geweest om het milieuretour mee te nemen.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare-team.

Cornelis E.

Heeft op 24 mei 2019 om 19:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik ga niet akkoord met de geboden oplossing
De retour vaatwasser is precies volgens uw instructiefilmpje aangeboden
En had dus gewoon meegenomen moeten worden
Graag uw disciplinaire actie richting vreselijke bezorger
Hou me svp op de hoogte

Alle klachten die gemeld zijn door