Klacht: Dynafix repareert telefoon niet onder garantie

op 22 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hoi, ik heb een Samsaung Note 4 910F van 1 december 2015 en deze is vanuit de doos in mijn Otterbox defender hoes gestopt en is nog nooit gevallen en is nog echt puntgaaf.
Klacht: De Telefoon probeert zichzelf constant op te starten en blijft in een loop hamgen ook na ressetten. Hij toont het samsung note 4 scherm daarna een zwart scherm dan weer het samsung note 4 scherm daarna een zwart scherm enz. De telefoon komt niet meer uit deze loop.
Ik moest het toestel op laten halen door DYnafix en kreeg via mail te horen dat niet onder garantie valt en dat mijn moederbord vervangen moet worden en dat kost € 512,52 . Dit zou komen door val, stoot of drukschade geconstateerd.
Hierop heb ik direct contact met dit bedrijf opgenomen en aangegeven dat dit absoluut niet mogelijk is.
Na veel aandringen gingen ze er nog een keer er naar te zullen kijken. Nog geen dag later krijg ik exact dezelfde rekening opgestuurd zonder uitleg. Ze willen zo gewoon onder de garantie uitkomen. Wat kan ik hieraan doen?

Indien de telefoon netjes kosteloos gerepareerd wordt of er een nieuw toestel geleverd wordt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Huisman