Klacht: Dynafix reparatie zonder garantie

op 19 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 6 september 2015 heb ik bij Vodafone opnieuw een abonnement genomen met een Samsung toestel (4e Samsung op een rij) Na 9 maanden kreeg ik problemen met het opladen en kort daarna was opladen niet meer mogelijk. Dit model (SASamG925F) was volgens de desk-medewerker van Vodafone in Baarn gevoelig voor storing aan het oplaadelement (Dynafix) en met de geruststellende gedachte dat hierop nog garantie zat heb ik het toestel in reparatie gegeven. Na contact over de conclusie door Samsung dat aan het toestel val-, stoot- of drukschade was geconstateerd, ben ik (onder protest) accoord gegaan met de reparatie die mij alsnog 125,84 euro zou gaan kosten. Er is in die 9 maanden niets met het toestel gebeurd dat kan duiden op de conclusie van Samsung. Dat het oplaadsysteem van dit type gevoelig was voor deze storing en bij een volgend type was gewijzigd had de desk-medewerker wellicht niet mogen vertellen! Samsung, neem uw verantwoording voor een minder geslaagd product!

Ik ben tevreden als Samsung erkent dat de klacht te maken heeft met de storinggevoelige Dynafix en deze alsnog onder de garantie laat vallen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline B